ΚΥΛΙΟΜΕΝΟ ΜΥΝΗΜΑ

Εὐλογητός ὁ Θεός ἡμῶν, πάντοτε, νῦν καί ἀεί, καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων , Ἀμήν... Δόξα σοι τῷ δείξαντι τό φῶς, καί φωτίσαντι τόν κόσμον..... Δόξα σοι Μῆτερ τοῦ Θεοῦ, δόξα σοι, ΠΑΝΑΓΙΑ, εὐχαριστοῦντες, προσκυνοῦμεν σε Μητέρα τοῦ Ὑψίστου.......
ΩΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΡΩΙ ΩΡΑ: 9:30 ΕΩΣ 13:00, ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΩΡΑ:16:45 ΕΩΣ ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ--Η ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ 16:45+++++++ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ :10.Ὑμνολογικά/Ἐκ τοῦ Συνοδικοῦ τῆς Ἁγίας καί Οἰκουμενικῆς Ζ΄ Συνόδου ὑπέρ τῆς Ὀρθοδοξίας--4.Πρόγραμμα/Πρόγραμμα περιόδου Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς-Program for the Great Lent.--2.Θεομητορικά/''...Εἰστήκει παρά τῷ Σταυρῷ...''--1.Νουθεσίες/...Ἡ ἐλπίς οὐ καταισχύνει...--1.Νουθεσίες/Ὁ Ὓμνος τῆς πίστεως--Ἐνημέρωσις Γέροντός μας π.Ἀποστόλου--Ἡ Ἀνακομιδή τοῦ Λειψάνου τοῦ ἐν Ἁγίοις πατρός ἡμῶν Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου.--Τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Γρηγορίου,Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, τοῦ Θεολόγου.--15.Μοναστηριακά χτισίματα-κατασκευές/Νέες ἀναρτήσεις φωτογραφιῶν

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

ΘΕΟΤΟΚΑΡΙ Β΄ ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΜΝΩΝ

β. ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΜΝΩΝ

Ὕμνος   λα(31ος)
εἰς τήν ΘΕΟΜΗΤΟΡΑ  ΚΟΡΗΝ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ μου ΘΕΟΤΟΚΕ,ἡ ἐλπίς μου, ἡ ἰσχύς μου,
ἡ τό ἀγαλλίαμα μου, ἡ τοῦ κόσμου σωτηρία·
ἡ τῶν ἐναθλούντων μόνη, ἕτοιμος ἐπικουρία.

Σέ ΠΑΡΘΕΝΕ  ἱκετεύω, καί θερμῶς  ἐπικαλοῦμαι, 
τήν σήν χάριν μοι παράσχου,ὁλοψύχως ἐξαιτοῦμαι·
Ἵλεων μοι τόν θεόν μου, προσπαθῶ νά ἀποκτήσω,
καί ἀσκήσεσι καί πόνοις , αὐτῷ νά εὐαρεστήσω·
ἀλλά ὅσον κοπιάζω, ἀγωνίζομαι,  στενάζω ·
τόσο ἐν τῆ ἁμαρτίᾳ, τῆ φρικτῆ ἀλαζονεἰᾳ,
ἐν τῶ φθόνῳ, ἐν τῷ μίσει, τῆ ὀργῇ, καί τῇ κακίᾳ,
ἀνευρίσκω ὄτι κεῖμαι, καί ὥς δέσμιος κρατοῦμαι.

Πάντα πόνον καταβάλλω, πᾶσαν τήν προσπάθειάν μου,
ὅπως ΚΟΡΗ κατορθώσω, ἐπί τέλους ν᾿  ἀποκτήσω,
ἐκ τῶν ἀρετῶν καμμίαν, τήν ἀγάπην τήν φιλίαν,
τῆς ψυχῆς μου τήν γαλήνην, τῆς καρδίας τήν εἰρήνην,
τήν πρός τόν Θεόν λατρείαν, ἔνθερμον, θερμήν , ἁγίαν,
ἀφοσίωσιν τελείαν, καί ἀγάπην ἐπαξίαν`
τήν ἐλπίδα τήν βεβαίαν, καί τήν πίστην τήν ἑδραίαν·

Αἱ δυνάμεις ἀτονοῦσιν, καί οὐδόλως ἐνεργοῦσιν,
πρός τήν τελειότητα μου, πρός τήν ἁγιότητά μου·

Οἶδα ὡς οὐδέν ἀνύω, ἄνευ θείας βοηθείας,
οἶδα ὄτι καταλύω, ἄνευ θείας συνεργείας·

Διατοῦτο σοι προσπίπτω, καί θερμῶς παρακαλῶ σε,
ΔΕΣΠΟΙΝΑ μου, ΠΑΝΑΓΙΑ, δυσωπῶ ἀντιβολῶ σε`
τόν Δεσπότην καί Θεόν μου, τόν σοφόν δημιουργόν μου,
ἵλεων ἀπέργασαί μοι, εὐμενῆ δέ, ποιησόν μοι`
ὅπως κοινωνόν με δείξη, τῆς ἁγίας χάριτός του,
καί καλῶς μέ ἐνισχύση,διά τῆς δυνάμεώς του·
ὅπως ΚΟΡΗ ἐξαγνίση, τήν ψυχήν καί τήν καρδίαν ,
καί δωρησηταί μοι χάριν, σύνεσιν τε καί σοφίαν,
πλημμυρίση τήν καρδίαν, θείας καί σφροδρᾶς ἀγάπης,
καί παράσχη μοι ἐλπίδαν, ἀκλινῆν τε καί βεβαίαν,
σταθηράν μοι δῷ δέ πίστιν, ζῶσαν , ἐνεργόν, ἑδραίαν·
Δψιλεύση μοι εἰρήνην, καί χαράν καί εὐφροσύνην,
καί παράσχη μοι γαλήνην, τήν θεόδοτον ἐκείνην·

Ταῦτα πάντα σαῖς πρεσβείαις, δύναμια, ὦ!!!!ΠΑΝΑΓΙΑ!!!
ὀ σός δοῦλος ν᾿ ἀποκτήσω, εἰς θεόν δέ νά πλουτήσω,
καί αὐτῶ εὐαρεστήσω'
καί τῆ θείᾳ εὐδοκίᾳ, πρός τάς τρίβους τάς εὐθείας,
τάς ὁδούς τῆς σωτηρίας, τάς ἀμώμους καί ἁγίας,
ἀπροσκόπτως νά βαδίσω, καί τῇ τοῦ θεοῦ δυνάμει,
καί τῆ θείᾳ βοηθείᾳ, δύναμαι νά κατισχύσω,
ἐν τῇ πάλῃ τοῦ ἀγῶνος, κατά τοῦ ἀπατεῶνος, τοῦ σκοτίου τοῦ αἰῶνος

Δύναμαι δέ νά νικήσω, ἐν τῷ δρόμῳ, ἐν σταδίῳ,
ὡς στερρός Χριστοῦ ὀπλίτης, φέρων θείαν πανοπλίαν,
τήν τῶν θείων χαρισμάτων`
ἄτρωτος νά διαμεἰνω, καί ὑπάρχων στεφανίτης,
πρός τόν Κύριον μου δράμω, τόν δοτῆρα τῶν χαρίτων,
καί τῆς θείας ἀπολαύσω, ὄψεως φωτεινοτάτης
καί ἀκούσω τοῦ Κυρίου, τῆς φωνῆς τῆς γλυκιτάτης, :
δεῦρο εἴσελθε, ὦ !!!!δοῦλε!!!!, στήν χαράν τοῦ σοῦ Κυρίου, .
==============

........................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου