ΚΥΛΙΟΜΕΝΟ ΜΥΝΗΜΑ

Εὐλογητός ὁ Θεός ἡμῶν, πάντοτε, νῦν καί ἀεί, καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων , Ἀμήν... Δόξα σοι τῷ δείξαντι τό φῶς, καί φωτίσαντι τόν κόσμον..... Δόξα σοι Μῆτερ τοῦ Θεοῦ, δόξα σοι, ΠΑΝΑΓΙΑ, εὐχαριστοῦντες, προσκυνοῦμεν σε Μητέρα τοῦ Ὑψίστου.......
ΩΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΡΩΙ ΩΡΑ: 9:30 ΕΩΣ 13:00, ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΩΡΑ:16:45 ΕΩΣ ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ--Η ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ 16:45+++++++ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ :10.Ὑμνολογικά/Ἐκ τοῦ Συνοδικοῦ τῆς Ἁγίας καί Οἰκουμενικῆς Ζ΄ Συνόδου ὑπέρ τῆς Ὀρθοδοξίας--4.Πρόγραμμα/Πρόγραμμα περιόδου Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς-Program for the Great Lent.--2.Θεομητορικά/''...Εἰστήκει παρά τῷ Σταυρῷ...''--1.Νουθεσίες/...Ἡ ἐλπίς οὐ καταισχύνει...--1.Νουθεσίες/Ὁ Ὓμνος τῆς πίστεως--Ἐνημέρωσις Γέροντός μας π.Ἀποστόλου--Ἡ Ἀνακομιδή τοῦ Λειψάνου τοῦ ἐν Ἁγίοις πατρός ἡμῶν Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου.--Τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Γρηγορίου,Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, τοῦ Θεολόγου.--15.Μοναστηριακά χτισίματα-κατασκευές/Νέες ἀναρτήσεις φωτογραφιῶν

Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Θεοτοκάριο Ἁγ,Νεκταρίου/Ἐγκώμιο Δ΄ πρός τήν ΘΕΟΤΟΚΟΝ Ἁγ,Νεκταρίου

γκώμιον Δ ΄πρός τήν ΘΕΟΤΟΚΟΝ , 
 το γίου Νεκταρίου

ΔΕΣΠΟΙΝΑ Μου ΘΕΟΤΟΚΕ , λπίς μου σχύς μου , 
θερμή μου προστασία  , σκέπη καί καταφυγή μου · 

Σύ τούς λογισμούς μου οδας , Σύ τάς πράξεις μου γινώσκεις
Σύ πίστασαι ΠΑΡΘΕΝΕ , τάς πολλάς μου μαρτίας · 


Ο λανθάνει Σε τά πάθη , τς ψυχς μου τς πασχούσης , 
τς δεινς τραυματισθείσης , τς φρόνως ρυπωθείσης · 

μαρτήμασι ποικίλοις ,λογισμος καί ργοις μα , 
κατηχρείωσα τό κάλλος , τς εκόνος το Θεο μου · 

 Πλήν Σύ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ς οδας , τήν γείαν βραβευσόν μοι , 
θεραπεύουσα τά λκη , τν τραυμάτων τς ψυχς μου · 

Σύ πίχυσον ρανίδας , τς πολλς Σου συμπαθείας , 
καί πίδειξον μοι σπλάγχνα , Μτρικς φιλευσπλαγχνίας · 

Σέ ΠΑΡΘΕΝΕ κετεύω , καί θερμς παρακαλ Σε , 
οκτιρον ντιβολ Σε , κ ψυχς κδυσωπ Σε · 

Σύ γενο μοι προστασία , Σέ μεσίτριαν αρομαι ,
Σύ γενο μοι σωτηρία , Σήν πρεσβείαν ξαιτομαι · 

Τ Υἱῷ διάλλαξον με , τόν κριτήν λέωσαί μοι , 
τόν Δεσπότην ργισθέντα , εμεν πέργασαί μοι · 

Δέχεταί Σε ς ΜΗΤΕΡΑ , παρρησίαν κεκτημένην , 
καί συγχώρησιν παρέχει , φεσιν ξαιτουμένην · 

Σοί χαρίζηται ΠΑΡΘΕΝΕ , τν μαρτιν τά πλήθη , 
καί βραβεύει σωτηρίαν , τος πολλά μαρτηκόσιν · 

Διό καί καταφυγήν μου , καί μεσίτριαν αρομαι , 
καί θαρρν τας Σας πρεσβείαις , τήν Σήν χάριν ξαιτομαι · 

ΔΕΣΠΟΙΝΑ μου ΘΕΟΤΟΚΕ , οκτιρμος Σου οκτιρν με , 
καί κολάσεως δικαίας , Σας πρεσβείαιας λύτρωσαί με · 

κ ψυχς συντετριμμένης , ΔΕΣΠΟΙΝΑ ναβο Σοι , 
πρόφθασον ντιλαβο μου , σσον με κδυσωπ Σε · 

Πρόσδεξαι τήν κεσίαν , κουσον το στεναγμο μου , 
πιβράβευσον μοι  ΚΟΡΗ , τήν φιλίαν το Θεο μου .....  

………………………………………………….
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

   τερος μνος το γίου πρός τήν ΠΑΝΑΓΙΑ.

Σύ βοηθός μαρτωλ , παράκλησις πασχόντων , 
Σύ ρφανν ντίληψις , νίσχυσις καμνόντων · 

Χειμαζομένω Ε λιμήν , πτωχν παρηγορία , 
βοηθήτων δύναμις , χηρν παραμυθία · 

Σύ εσεβν τό στήριγμα, λπίς πηλπισμένων , 
τν ναθλούντων ρεισμα , χαρά τν τεθλιμμένων · 

Σύ σκέπη καί ντίληψις , τν Σοί καταφευγόντων , 
Σύ ε στερέωμα πιστν , ῥῦστις κινδυνευόντων · 

Σήν κραταιάν ντίληψιν , παράσχου μοι ΚΥΡΙΑ , 
πί τήν Σήν νίσχυσιν , θαρρ , !!! ΠΑΝΑΓΙΑ !!! 

Σύ σκέπε φρούρει φύλαττε , πό παντός κινδύνου , 
Σύ τν παγίδων ῥῦσαι με , το δυσμενος κείνου · 

Σύ μοι γενο βοήθεια , σθένος καί προστασία , 
Σύ μοι ΠΑΡΘΕΝΕ ΧΡΑΝΤΕ , γενο μοι σωτηρία · 

Σύ μου τάς τρίβους εθυνον , Σύ σο δηγία , 
Σύ κυβερντις μοι γενο , το βίου ΠΑΝΑΓΙΑ  · 

Σύ ες λιμένα σφαλ , δήγησον ΠΑΡΘΕΝΕ , 
Σύ πρός Θεόν κατάλλαξον , Θρόνε Δεδοξασμένε · 

Σέ δυσωπ μεσίτευσον , πρός λσιν φλημάτων , 
τ Σ Υἱῶ καί φεσιν , πολλν πλημμελημάτων · 

ΚΟΡΗ ΣΕΜΝΗ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ , κόσμου σωτηρία , 
Σύ σο μοι παράκλησις , χαρά παραμυθία · 

να παύστως ν χαρ , μν τό νομά Σου , 
καί ψάλλων μεγαλύνων Σε , καί τά θαυμάσιά σου .......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου